Bebegim 4 aylık 3.ayında yaptırdım.hiç pişman degilim kaç gündür oğlum ishal perişan oldum hasta diye ama aşı sayesinde hastanelik olmadık evde geçti şükür dün yinede dr a götürdük dedi aşı sayesinde hafif geçiriyor .aşırı salgın var bebeklerimizi aşısız çok zor koruruz.bide alı yakalanmaması için değil yakalansada hafif atlatması için. Yani bebegim ishal oldu aşı olmasa da olurmuş gibi aşıyı suçlamamak lazım.