LokumAnnesi16 eğitim alırken ilk bir hafta rutin yaptık, elini yüzünü yıkadık açık ışık varsa kapattık bez kontrol ettik babası evdeyse iyi geceler diyip yatırdım. Bir hafta sonra hepsini bıraktım emzik verip yatırıyorum uyuyor. Çünkü emziği gün içinde vermiyorum sadece uykuya geçişte veriyorum. Emzik verip yatırınca uyuyacağını anlıyor zaten