Yurutec aldim 1 hafta sonra 2. El olarak sattım yere düz basan çocuğum yamuk yumuk basmaya başlamıştı çünkü asla onermiyorum yuruteci gelişimini geriletiyor ben ilk adım arabası da almadım aktivite masasına tutunarak kalktı ayağa koltuklara tutunarak yürüdü yavas yavas 2 sini de lüzumlu görmüyorum.
Sanırım bazı şeyler gerçekten para tuzağı onun yerine aktivite masası alın derim 2.5 yaşına yaklaştık 7 8 aydan beri kullanıyoruz verdigim paranin hakkını fazlasıyla odedi