Bebeğim 1 yaşında 2 gündür dirençli ateşi var calpol fayda etmiyor zatürre başlangıcı dediler bugün hava falan yazdılar içim hiç rahat değil bu ateş neden düşmüyor 38 den aşağıya düşmüyo hiç düşse bile 2 saat sonra tekrar çıkıyor başka bir doktora gitmelimiyim