Ben de aynı problemi yaşadım. Önce ağzına biberonu verip sonra emmeye başlayınca hızlıca göğsüme tutturuyordum. Bir gün mamayı kahve fincanıyla verdim sonra meme reddini bıraktı. Zaten sütüm de arttı mamayı tamamen bıraktık. Pes etmeyin daha cok minik bebeginiz