Kizlar merhaba kızım 8 aylık oldu gece beslenmesini kesmemiz gerektiğini duydum ama kızım gece sabaha kadar 2 hatta 3 kere devam sütü veriyorum bayağı da çok içiyor ve onu nasıl kesebilirim acaba çok fazla uyanıyor sürekli uyurken bile hareket halinde hiç ayakta sallamadım aslında bu ara ayakta sallarken bile durduramiyorum uyumuyor dönüyor sürekli gözler kapalı dönüyor ya nasıl durdurucam bu hallerini bilmiyorum yardımcı olun lütfen