Kızlar Doktorum tek doz gündüz yazmış ama ben eczacının yanlışına uğradım günde iki kez içiyordum dün hiç içmeyerek bugün tekrar başladım 12 de içtim mide yanması ateş basması falan doktoruma söyledim hafif ilaç dedi alakası olmadığını söyledi başka ilaç istedim muadili yazamam başka dedi emziren anneler iiçim en iyisi bu dedi