Aynı durumdayım, benim bebeğim 32 günlük, 1 saat emziriyorum o emerken yardımcı olmak için mememi sürekli masaj yapıp sağmaya çalışıyorum, kendi kendine asla bırakmıyor memeyi, burada doyunca bırakır yazıyorlar hep, bir ümit doymuştur diye çekiyorum memeyi ağlamaya başlıyor, 60 cc mama veriyorum üstüne o kadar iştahlı yiyor ki şaşıp kalıyorum. Çok istiyorum sadece anne sütü alsın ama anlamadım sorun nerede. Mamadan sonra sakinleşip uyuyor bu arada.