Kızlar 2,50 yaşında kızım var cok zor yemek yiyen bi bebekti en basindan beri kesinlikle aç kalmayı tercih ederdi inanın denemediğim bir şey kalmadı bu konuda telefonla az buzda olsa yediriyorum peşinde kosa kosa hic iştahlı bir bebek degil yemek yedirmesen aksama kadar o şekilde abartisiz durur yani neyse ben ise girecem kızımı anneme birakmak istiyorum ama asla benden baska kimseden yemek yemez ne yapmalıyım görüşlerinizi yazarsaniz sevinrim