Kızlar 2 aylık bebeğim yaklaşık 40 gündür pişik şikayetimz var bezini ıslak mendilini kremlerini hepsini değiştirdik tam düzeldi diyorum ertesi gün yine aynı şekilde doktora gittim 7 8 çeşit krem de değiştirdik evde doğal yöntemler ayrı mantar kremleri ayrı ama durdurak bilmiyor alerjik bebek mi çocuğum yoksa ben bunu nasıl anlıycam gaz yapan yiyecekler yemiyorum ama normal yediğim şeylerden nasıl bileyim her gün değişik bişey yiyoruz nasıl bi çıkmaza girdim kafam allak bullak