Emine2727 Mrb anneler ben 16 gün önce sezeryan doğum yaptım kontrole gittigim de doktor sağ tarafta kan birikmiş dedi başına gelen varmı varsa ne yaptınız
MutluY_E Emine2727 benimde sezaryenden 1 gün sonra birikmişti canım, tekrardan ameliyata alıp kanı boşalttılar diktiler Allah yardımcın olsun ama belki senin farklıdır doktorunla görüş