Goktug80 Bebeğim 2 aylık gecekeri bu uyaniorum 4 saat geçmiş emzirmenin üzerinden bebeğim uyanmamis bı sorun olur mu
duuyqquu Goktug80 kilo alımı normalse uyandırmayın diyorlar. 4 saat ideal ama çok da geçirmeyin yinede. Kilo alımı doktor kontrolü ile sınırda ya da altındaysa o zaman 2-3 saatte bir emzirme öneriyor bizim doktorumuz
esraeerdogann Goktug80 40ı çıktıktan sonra hiç kendim uyanıdrmadım o ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim doktor böyle demişti ama tabiki sizde bir doktora sorun ya da sağlık ocagındaki hemşirelere sorabilirsiniz ☺️