Zlnmst hastalık döneminde kilo almaması çok normal benim kızım hep kilo verir hastalandığında. Persentile göre normal dediyse doktorunuz hiç başlamayın önemli olan sağlıklı olması, kilo vs alınır. Mecbur olsanız doktor gelişimi geride kalmış dese sütünüz olmasa mama çocuk istemese başlayın diyeceğim ama persentile göre normalken anne sütünden devam edin