asocialmom bebeğinix kaç aylık ? Ben 1. Ayında S beden kullanıyordum şimdi M beden kullanıyorum.. lansinohu arayıp durumu anlattım bütün o delinen biberon uçlarını göndermemizi istediler inceleyeceklermiş.. bu arada sanırım 3 numara L bedene tekabül ediyor ayını bir araştırın isterseniz ?