Tftmnr Merhaba kızlar bebeğim göğsümde uyuyor ağzında tutuyor benim yerimi alabilecek iyi bir emzik önerebilir misiniz 🥲
umayin_annesi Tftmnr phılıps avent al sadece onu tuttu kızım tutmazsa damağına değdir tekrar tekrar dene
Annebebek7856 Bibsin emzigini aldim ben kaucuk ve anne memesine yakin diye. Oglum alip cok cok cekiyo sut gelmeyince atiyo. Diger emziklere o sansi bile vermiyo. Ama bi cok bebek kabul ediyomus denenebilir.