AngelMotherr sampuanini değil ama losyonunu kullandim cok guzel bir ürün içinde dogal narenciye kokusu var eger seviyorsanız bayilirsiniz yapısı yumuşacık. Sampuaninin da güzel olduğundan şüphem yok ama biz atopik dermatit olduğumuz için mustela stelopia ya gectik :)