sebnem Özelde proflar en az 1000 lira istiyorlar. Hatta kızımın rutin götürdüğüm doktoru 1700 olmuş. Testler tahliller de özelde olunca altından kalkılamaz durumda.
400 en azından iyiymiş, tahliller de ücretsiz oluyor. Öğretim üyesi değil de uzman doktordan alırsanız ücretsiz olur bu arada.