Merhaba kizlar. Bu üründen kullanan oldu mu ? Başından beri mama iciremiyorum sutumde yetersiz. Dün raporlu mamaya başlamaya karar kıldık doktorumuzla. Onu da iciremedim. Biberondan anne sütü gelse dahi icmiyor. Kaşık fincan şırınga damlalik. Aklınıza gelen her şey denendi 🙈 Ayımız çok büyük bu ürün için biliyorum fakat yine de denemek istedik bir umut 🙏 (kızım 8 ay 5 günlük ) şuana kadar bunu hep düşündüm ama ya oradan mama geliyor diye memeden de sogursa diye cesaret edememiştim. Sizler kullandınız mı tecrübelerinz varsa benimle paylaşır mısınız 🙏🥰💕