Gulruu Bebeğim 3 aylık oldu 1 buçuk aydır uyanıkken emzirmek istediğimde ağlıyor emmiyor bu durumu yaşayan oldu mu nasıl geçer ne yapmalıyım.
yrn3897 Gulruu bende meme reddi yaşıyorum gündüz emmiyor gece çok az da olsa emiyor 2ay oldu aşamadık siz ne yapiyorsunuz gündüz nasıl besliyorsunuz
Gulruu Biberonla veriyorum onu da zorla alıyo ama meme kadar direnmiyo ya da uyutuyorum uykuda emziriyorum eskisi gibi sık ememiyo malesef