Merhaba; üç gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğin cigerlerinde enfeksiyon oluşmuş. Antibiyotik tedavisine başlandı. Bu süreçte anne sütü veriyoruz sürekli. Tedavisi güzel gidiyor fakat anne sütünü kusma durumu var. Sütün yeterli geliyor fakat bebek kusuyor. Doktor olabilir normal zamanla toparlayacaktır dedi. Böyle bir durum yaşayan ya da duyan var mı?