Mertcigdemgul arkadaşım on damla veriyordu ben sekiz damla verdim akşam saat altıdan sabah saat ona kadar uyudu arada emmek için mizmizlandi emzirdim koydum yerine tekrar hep böyle gitti o gece , daha almadım ama Alicam işte bende , çok fazla kullanmam ben sürekli kullanmak belki iyi gelmez bilemiyorum orasını yanlış da anlatmak istemem ama içeriğine bakmadım ama doktoru onaylamıştı arkadaşımın ama bence uyku düzeni oluşturmak için kullanılabilir, sürekli olarak değil ama uyku düzeni için alıp kullanicam ben , sürekli olarak kullanmayı bende düşünmüyorum ama çok işe yaradığı kesin, bir yere çıktığımda bir önemli işim olduğunda mesela yarım saat önceden veiririm en azından işlerimi hallederim yada dışarıda kafam rahat olur