pasaklisinkukuli Kızım 5500 kg kullandığım bez 2 nunara 5-8 kg arası ama bacaklarında iz oluyo kızarıyo artık üç numarasını mı alayım 3 numara 6-10 kg arası 🤷♀️
Beraninannesii pasaklisinkukuli Ben genelde kiloya bakmıyorum kalıplar değişebiliyor bacaklarını belini sıkıp sıkmadıgina bakarak bez değişimi yapıyorum.
Beraninannesii pasaklisinkukuli Bir numara büyükten zarar gelmez elinizdekiler bitince büyük numaraya geçin zaten yakında kiloya bakarsakta geçecek gbisiniz☺️ Oğlum 9 kilo civarı ama ben 5 numara kullanıyorum 11-18 için olanı☺️
Emirin_Annesi10 pasaklisinkukuli ben hiç kilosuna takılmadım bence sizde takılmayın oğlum 12 kilo zayıf bşr çocuk 5+ sleppy kullanıyorum. Hep numaraları 1 num büyük aldım yada +lılarına geçtim. Bacaklarına iz yapıyorsa tabiki 3 yada 3+ alın
pasaklisinkukuli Emirin_Annesi10 teseklür ederim internetten toplu alıyorum aylık o yüzden küçük alıp elimde kalsın istemiyorum 3 numara alıcam 👍