Sevgili anneler 1,5 yaşında çocuğum var çok sabırsız ve sinirli birine dönüştüm çünkü aşırı hareketli tükeniyorum gün içinde , psikiyatriye de gittim ilaç yazmadı ama empati yaptığını sanmıyorum cidden çocukta travma yaratacak kadar bağırıp çağırmaktansa hafif düzeyde sakinleştirici kullanmak bana daha iyi gelecek sizler bu durumda kaldınız mı hiç ilaç tavsiyesi alabilir miyim acaba özellikle kullananlar varsa onların yorumlarını istiyorum lütfen ahlak dersi vermeye de kalkışmayın cidden psikolojim kaldırmıyor