Kızlar 18 aylık oğlum var tabi daha bebek farkındayım ama hareketleri de bebek gibi konuşması filan hala babıldama döneminde hareketleri filan ne bilim gelişmiyor mu geridemi diye aklıma takılıyor boyuda çok kısa uzamıyor 15 aylıktan beri 78 cm yaşıtlarına bakıyorum kıyaslama değil ama insanın aklına takılıyor bildiğiniz annesini etrafını anlıyor konuşmaları hareketleri taklit etmeye çalışıyor yaşıtları ama benimki neden böyle napmam lazım acaba