Ydln Kızlar selam bugün doktorumuz kaşık bölgesinde oluşan kızarıklığın mantar olduğunu söyledi. Krem verdi bugün sürmeye başladım gece altını bir defa alıyordum uykusu bölünmesin diye😞 Var mı başına gelen hemen geçti mi
yuhumgeliy Ydln benim kızımın boynunda olmuştu yanık gibi kokuyordu. Ne sürsek fayda etmedi en son ince tabaka travazol sürdük yatırmadan önce sonraki gün gitmeye başlamıştı hemen farkı anlıyorsunuz zaten 3 güne falan geçti
Yusufagahinannesi Ydln 3 ay çok erken ama gece ıslak kaldığı için mantar olmuştur:( ben 6 aydan sonra bırakmıştım gece alt değiştirmeyi
yuhumgeliy Ydln pişman olunacak bir şey yok bizde 3 aylık gibi alt değişmeyi bıraktık her bebek aynı değildir üzülme
yuhumgeliy Ydln biraz kilolu bebekti yani kafayı da sürekli dik tutmadığı için boynu hava almıyordu ve terliyordu sürekli doktor ondan olacağını söylemişti. Gerçekten travazolu deneyin hemen farkı göreceksiniz
merkursavascisi_06 Kaka olmadıkça ben de alt değişmiyorum canım kendini suçlama ya olacağı varmış geçmiş olsun