Cansu199135 bnm kızım 6 aylık 10 gündür almışım hergun 10 şar dk koyuyorum iyi oluyor baya öğrendi yürüyor yavas yavas bana dogru sağa sola dönüyor seviyor cok koymuyorum gündüz ve aksam 10 dk bide doktorlar zararlı diyor vallahi de hepimiz bunlarla büyüdük hic birimize bsiey olmadı cok şükür ne var sanki anlamadim simdi hersey zarar olmuş ALLAH iyi etsin