BetulBelis bebeğim bir haftalıktı başladığımızda, 4 gün kaka yapmamıştı. Hemen düzeldi ama biz faydalı bulduğumuz için doktorumuzunda onayı ile 4. Ay bitene kadar kullandık. Probiyotik olduğu için her yaştaki insan kullanabilir demişti doktorumuz. Zararı yok, faydası var.