maysa-19 Kızlar yaşıtlarına göre konusmasi geride olduğu için ilk hangine gitmeliyim.ogretmenine psiyatriye götürerek başlayayım dedim.oda ilk bı pedegoga götürün dedi ama devlette gelişimsel pediatri var acaba ikisi benzer mi
Esans maysa-19 çocuk psikiyatriye gitmelisiniz. Türkiye’de pedagog diye bir meslek grubu yok. Psikiyatristiniz sizi çocuk gelişimciye yönlendirebilir nasıl davranmanızı anlatması konusunda ya da gelişim testi isteyebilir vs. Ya da konuşma ve dil terapistine yönlendirebilir. Ama ilk başvurmanız geren yer çocuk psikiyatri.
maysa-19 Dondurmalikahve aslında konuşuyor kreşe başlayalı çok güzel ilerledi ama genede yaşıtlarından geride.mesela şuan öğretmeni isteğini söylüyor ama arkadaşlarıyla sohbette biyerden sonra sksbfbflslajdkdkf ffbdbsnsnsm gibi oluyor diyor.
Dondurmalikahve maysa-19 Psikiyatri yanı çocuk psikiyatrisine gidip ordan yönlendirme almalısınız dil terapistine yönlendirebilir