Jeatimo nazlimom_ ben bayılarak aldım ama burnun alışıyor ya kokuya çok sürmedi gibi geldi bana kokusu. Çabuk bitti ama şişede ki koki
Furkan_umeyr nazlimom_ ilk çıktığında inanılmaz güzel kokuyor ve bitmiyordu son 2 senedir aynı performans kesinlikle yok
Ucansupurge nazlimom_ kızım doğmadan önce kullanmaya başladık ilk onun odasına aldık bebek kokusu vs diye😂 heyecan işte 😂 Sonra aşırı hoşumuza gitti 1,5yil oluyor düzenli alıyoruz salon ve banyoya koyuyoruz çok güzel kokuyor 😍
kasimonbes nazlimom_ ilk etapta aldim ama sonra esim parfum magazasi acinca ordan geliyor artik 😊 ebebekteki ilk basta guzel kokuyir ama sisenin dibinde var hala koku vermiyor kalicilik yok yani