ber-11 ısrarcı olmayın inada dönmesin, ufak ufak tatsın yeter. Ek gıda dönemi adı üstünde yeni tatlarla tanışma dönemi. Belki sizin yaptığınızın tadı hoşuna gitmiyordur, alternatif deneyin. Benim kızım da kapalı kavanoz mamalara bayılıyor ama benimkileri o kadar sevmiyor. Tercih meselesi yani