Merhabalar hayırlı günler diliyorum herkese kızım 4 ay 21 günlük. 4. Aya girdiğimizde doktorumuz bestiron damla verdi ve kilo başına 1 damla kullanmam gerektiğini söyledi kan testi yaptırdık 10 ocak ta demir eksikliği çıktı. Kendisi yükselt ya da yükseltme diye birşey demedi bende henüz sormadım ama internette de sürekli mesela 6 kiloya 13 damla falan yazıyor boyle kilo başına degilde fazla kullanan var mı ? Fazla kullanılınca zararı var mı? D vitaminine fazla kullanma erken bıngıldak kapanması olur dedi çünkü o yüzden özen gosteriyorum butun ilaçlara siz nasıl kullanıyorsunuz acaba ?