Suu45 canım kan gruplarınız ne bizde de aynı durum var 20 ile yattı 8 ile çıktı sonra 15 e tekrar yükseldi ama sonra 12 ye düşürdük ama yıkadım bebeği doktor bebeğini yıka dedi benim kan grubum 0+, bebeğimin kan grubu A+ aramızda kan uyuşmazlığı var bu nedenle uzamış sarılık oldu sizde de o olabilir canım, bol bol emzir, mama da ver canım çok kaka yapması lazım azıcık mamaya zeytinyağı koy 1 çay kaşığı kaka bol yapıp sarılığı atacak ve bende çok korktum ama göbeği düşmesede yıkadım. Yıkamak sarılığa çok iyi geliyormuş