Bebikciikkk Bebeğim 3 ay 15 günlük sanki boğazında balgam varmış gibi ağlarken boğuk ses çıkartıyor acaba ne yapsam iyi gelir ya da direk doktora mı göstersem napsam bi akıl verin lütfen