Kutay_22 Ateşin 4.günündeyiz. Böyle bi pislik görmedim. 3.5 yaşında oğlum yanıyor resmen, hem de hiç düşmeden. Antibiyotiğin 2.günündeyiz, 3.günden sonra ateş devam ederse çeşitli testler yapılacak. Bacağının da ağrıdığını söylüyor bu durumu yaşayan var mı?
lceLady Kutay_22 gecmis olsun. Antibiyotik kullanımından sonra 3-4 gün sonra yavas yavas etkisini gösteriyor. Ateş araliği azalıyor. Bitmedi gitti her gün yenisi cıkıyor
Alpdeniz Kutay_22 Çok geçmiş olsun benim oğlumla aynı yaştalar geçenlerde aynısını yaşadık bilinmedik bir virüs var çocuklarda dolaşan. Ateş öksürük bırakmıyor peşlerini. Bol su içirin üzerini uzun ince şeyler giydirin ve bol bol hava alsın evinde havalandırın. Antibiyotik üç gün de anca etki ediyor . Bacak konusuna gelince bize doktor boyu uzadığı için demişti
Kutay_22 Poncikkkk doktor da yarın geçmezse test isteyecek, muhtemelen infl. Da ister. Teşekkür ederim 🙏🏻 çok yıpratıcı bi süreç, nasıl bi hale geldik 🙄
Kutay_22 lceLady inanın bıktım. Rabbim korusun evlatlarımızı. İlk defa böyle bi pislik görüyorum, perişan oldu çocuk. 10 aylık da oğlum var, diken üstündeyim ona da bulaşacak diye. 🙄
lceLady Kutay_22 Bende 3.gebeyim ne olacak onu düşünüyorum. Sizin gibi geçen büyük oglum hastalandı okula gidiyor mecbur çocuklardan bulastı. Onu iyi ettim 18 aylık ogluma gecti. Onu düzelttim derken bu sefer eşime geçti o şimdi cok kötü. Bende gebeyim bana geçerse ayvayi yedim zaten. Seneyede yeni bir bebek inş o zamana kdr bu hastalıklar kalmaz. Ama herkes aynı durumda kimle konussam,konussak herkesde bu belirsiz hastalıklar var kolay kolayda geçmiyor. Çok dikkat edn bebeginizi uzak tutun bi süre
Kutay_22 Alpdeniz çok geçmiş olsun size de, tekrarrlamaz inşallah 🙏🏻ateşten ötürü 2 gün üstü çıplak gezdirdim, hata ettim. Yapmamak gerekiyormuş
Alpdeniz Kutay_22 hayır öle hemen soyulmaz bu sefer üşür daha beter olur. Uzun ince giydirmeniz lazim