Uykularharamolduu Merhabalar. Yaklaşık iki haftadır düzenli şekilde spor yapıyorum falan hala tartıda aynıyım 😞 insan bir kilo bile mi veremez. Ödem olduğunu düşünüyorum. Su veya rezene çayı içmek dışında ne yapabilirim? Emziriyorum bu arada.
Vera1810 Uykularharamolduu bu arada belkı vucud spora alışkın olmadı için kaslar agırlaşmıştır. Olağan birsey düzenli beslenip spor yapıp tartıda aynı kalıp sınra 3 5 kılo vermek yasadım
incitomm Uykularharamolduu günde 2 buçuk litre su ve yürüyüş yapın en önemliside kafanıza takmayın emin olun işe yarayacaktır 🤗
Vera1810 Pes etmeyin gidecek inşallah ben spor yapamaz oldum evde bugun pilatese gıdecegım ilk defa salona. Bende emziriyorum. Bende bulamadım
Blackcloud Salatalık tüketebilirsin, sabahları ılık limonlu su içebilirsin. Su tüketiyorsan yeterli gelmiyordur belki tükettiğin oran, su tüketimini artırabilirsin.
Uykularharamolduu Blackcloud evet günde sadece bir litre içebiliyorum. Çoğaltmam lazım dediğiniz gibi
Uykularharamolduu Vera1810 ben evlenmeden önce spor salonuna gidiyordum düzenli. Evlendim hamile kaldım derken iki senedir yürüyüş dışında hiçbir şey yapmadım. Vücut ne olduğunu şaşırdı tabi. Bacak arasındaki kısım birbirine değmiyordu bile. Şimdi birbirine sürtüyor 😂