Benimdunyamm Bebeğim gayet heyecanlı bekliyor yediriyorum sıkıntı yok 4 5 kaşıktan sonra birden ağlama krizine giriyor severek yiyor hiç öğürme falan fistan yok anlamadım niye yapıyor mama sandalyesine oturuyorum