Merhabalar, bu konuda açtığım kaçıncı post olacak saymadım. 17 aylık bebeğim açlık-tokluk gözetmeksizin meme talep ediyor. Geceleri 1-3 kez beslenmesini anlayabilirim ancak 15-30 aralığı benim ve onun için sorun teşkil ediyor.
Nasıl azaltılabilir?
Kesme metodu nasıl olur?
Dün emzirme danışmanıma fikrini sordum. Bebeğim için gece beslenmesinin fizyolojik bir ihtiyaç olduğunu ve kesmemi tavsiye etmediğini söyledi.