CananAtilla Bugun doğalı 15. Gün.bugun d vitamini başlayacağım.burada sıkıntı ne zaman başlanır sıkıntısı bazı doktor Doğumdan itibaren diyor bazı doktor 15. Günden itibaren diyor.siz ne zaman kullandığınız kızlar?birde devit 3 yerine doktorumuz pedia d başlayın dedi.siz hangisini kullanıyorsunuz?birde ben bugun başlayacağım şu saat oldu hala veremedim bebeğime.sabah mı akşam mı başlasam.hergün aynı saat olması lazım tabi.
mell81 CananAtilla ben devit 3 kullanıyorum hergün öyle aynı saatte vermiyorumr birbirine çok yakın zamanda da vermiyorum
kaganannesi Mühendisinoglu var instagramda ordan bence doğal içerikli damlalardan bak.Ben Wellcare aldım ona başlayacağım 1 fiş şeklinde veya ocean d3 de alabilirsin