2 yaşında bir oğlum var 3 aydır falan sendromun dibini yaşıyoruz herşeye inat ediyor yapma dediğimin alası yapıyor, bağırıyor bezini çıkartıyor nerde tehlikeli iş var orada kısaca sendrom Allah belanı versin senin, 3 aydır sinirlerime hakim olamıyorum 3 aylık da bebeğim var oğlumun gürültüden uyanıyor onunda atakları falan oluyor iyice bunaldım bu yüzden büyük oğluma vuruyorum engel olamıyorum kendime bu sefer herşeyden korkar oldu hemen vuracaklar diye savunmaya geçiyor yanında kavga olsa ağlıyor falan şakalassan dahi bişey yapıyorlar diye ağlıyor ya nasıl kurtulcam bu davranışımdan