Kızım iki buçuk aylık bugün sabah kalktı hastalanmış burnu akıyor ateşi var halsizlik yemek yedirdim biraz zor olsada uykuya yatırmadan ilaç vereyim dedim peditus verdim iki dakika sonra kustu balgam çıkardı. Annem balgamı çıkarınca iyi derdi siz ne diyorsunuz birde kusunca bir daha ilaç vermelimiyim böyle olan varsa doktordan bilgi alan yazabilir mi ?