Nesibe47 bezin yan iç bantlarını çıkarırsanız taşırabilir, çok dolunca da taşırır geceleri. Ben çoğunlukla sleppy kullandım taşırma olmadı ama baby turco var şimdi onu bitirmeye çalışıyorum o gece taşırıyor iki gündür sabahları giysisinin karın kısmı ıslanmış oluyordu o yüzden gece uyurken de değiştirdim çok dolmadan