Minnosannesiiiiii Çok sevindim teşekkürler🫶
Babamın hissedarı olduğu bir arsamız var. Dedemler 5 kardeşler. Ana hisseye bakınca 5e bölünecek gibi düşünün ama işte kardeşlerden ölenler var(dedem dahil) onların çocukları ile beraber 10 hissedar var. Arsa 15,5 dönüm yeni yapılan çevre yoluna yakın, şehir merkezine yakın, etrafında siteler var. Bu arsa satılacak mı, kat karşılığı mı verilecek, yoksa aile olarak birleşip site mi yaptırılacak kesin değil. Söz sahibi bir aile üyemiz var harita mühendisi. Güvenilir biri değil. Onun niyeti arsayı satmak. Veya kendisi ev yapıp yarısını almak+kendi hakkını almak. Kimse istemiyor haliyle aileden olunca o da sürüncemeye götürüyor işi. Şimdi bu üç seçenekten en mantıklısı hangisidir?
Bir de bu aile üyemiz arsanın satılması halinde 50 milyon lira kadar yapacağını söylüyor arsayı expertiz görmedi. Ancak civar arsalarla karşılaştırdığımızda arsa ederi 120 milyon civarı görünüyor. Bu aile üyemiz bizleri dolandıracak olabilir mi? Mesela alıcı kişiyle 80 milyona anlaşıp değerinden ucuza satıp üstünü elden alacak olabilir mi?