Mrt06 Bebeğimde kaç gündür huzursuzluk var elını ayağını değiştirim dedm bı taraflı kavuşuyo diğer taraf kavusmuyo poposunu kaldırıyo masaj felan yaptım olmadı başına gelen var mı
Mrt06 Tugce Bugleminannesii İyeleri batmış böğrü batmış felan derler ya yüzüstü yatırılıp çapraz el ayak bırleştirilir onu diyorum
Lina11 Tugce Bugleminannesii 😂😂 genelde eskiden kullanılan tabir bende büyüklerden duymuştum. Bebek ufakken oturtulursa kuyruk sokumundaki kemik batarmış ona iye batması diyorlar . Teşhisi de bebeği yüzüstü yatırıp el kol çapraz olacak şekilde birbirlerine değdirmeye çalışırlar değmezse iye batmış derler 😅😂
Tugce Mrt06 Kusura bakmayın, daha önce böyle bir tabir duymamıştım. Bebeğinizi erken mi oturtmuştunuz? Biraz endişelendim. Umarım omurgası ile alakalı sorun oluşmamıştır.
Lina11 Tugce bende büyüklerden duydum. Böyle bir şeye izin verir miyim? İzin vermem. Yapacak kişinin ani bir hareketi bebeğin kolunu bile çıkarabilir
Lina11 kolonyalimendil bende güvenemiyorum aklıma yatmayan hiç birşeyi de büyükler diyor diye uygulatmam. Çocuk çok ağlarsa hemen acaba bebeğin iyesi mi battı derler. Tek seçenek bu mu gerçekten? Bebeğin gazı olma ihtimali bence daha yüksek. Yüzüstü yatırıp sırtına masaj yaptıkça bence bebeğin gazı rahatlıyor. Büyüklerde bunu yaptıktan sonra bebek rahatlayınca bak bak görüyor musun iyesi batmış diyorlar 😅
Tugce Lina11 Haklısınız. Ben erken oturtmam da bu işlemi de yapmam. Hatta ben 6 aydan önce biblo gibi taşıdım. O yüzden 7-8 aylıkken oturdu, 9 aylıkken tam olarak desteksiz oturdu. Sorun değil. Geç olsun, sağlık olsun. Korkak biriyim.🥸
kolonyalimendil Lina11 benim kaynanama göre de hep aç oğlum😂😂 çocuk gaz sıkıntısından ağlıyor olamaz tek seçenek aççç🤣