DlrOzn Emzirme imkanın varsa mama çok mantıklı değil canım ya çünkü normal formül mamalar gibi değil tadı kokusu gerçekten çürük balık gibi abartısız.
Ben severek içen gördüğüm bebek bir elin parmağını geçmez. Bende 3 tane mama değiştirdim türlü şeyler kattım içine ki meme mama gidiyordum mamayı zar zor içiyordu.