Merhaba ,
Öncelikle geçmiş olsun. Pişik için en etkili yöntem gün içinde sürekli bebeğinizin altını ılık suyla yıkayıp temizlemeniz, kurulamanız , açık bırakarak hava almasını sağlamanızdır. Bir süre ıslak mendil vb kimyasal içeren şeyler kullanmayın. Geceleri tabi yıkayamazsınız su ile bu sefer de ılık bir bardak suya bir tatlı kaşığı karbonat koyup eriyene kadar katıştırın ve geceleri pamuğu bu suya bandırıp bu şekilde temizleyin. Yanmaz, bebeğinizin canını yakmaz ama yine de temkinli şekilde pamukla bastırmadan silip temizlemeyi deneyin canı yanar veya ağlarsa anlamış olursunuz. Merhem olarakta size travazol kremi veya bepanthol baby i öneririm, içerisinde yüksek çinko barındıran kremler her zaman daha hızlı iyileşmesine yardımcı olacaktır. Söylediklerimi düzenli uygularsanız ve çok ileri derecede pişik olmamışsa Allah’ın izniyle çabucak geçeceğini ümit ediyorum benimde oğlum 2,5 aylıkken falan pişik olmuştu böyle yaptım 2 günde tamamen geçti. Eğer hala geçmezse pişik değil başka bir şey olabilir lütfen doktorunuza danışın. Tekrar çok geçmiş olsun, umarım işe yarar.