Yazın bizim eve de girdi. Ayrı ayrı yerlerde duran iki altın kolyem bir çift küpem eşimin alyansı çalındı. Başka hiçbir yerde bi dağınıklık yoktu. Dedektörle girmişler diye düşünüyoruz. Kamera kaydı parmak izi ya da şahit olmadıkça bişey çıkmaz malesef. Ben müracaatta bile bulunmadım