Bebeğimi bugün sağlık ocağına götürdüm. Hemşire 2 bayana beslenmesini anlattım. Günde 3 kez 120 cc mama
2 öğün yemek (sabah ve akşam)
2 ara öğün yoğurt veya meyve.
Tabi bunları tam bitirmez.
Yanlış dedi. 3 ana öğün 2 ver ve mamayı hayatından yavaş yavaş kaldır dedi. Siz nasıl yapıyorsunuz.