12 kasımda sezeryan oldum yaklaşık 30 gün kanamam sürdü tabi bir haftadan sonra yoğunluğu azalmıştı 25 Aralık gibi tekrar iki gün kanamam oldu şimdi yaklaşık 1 haftadır kanamam var ilk iki gün yoğun değildi ama dünden beri çok yoğun benim normalde reglim 4 gün sürer ilk iki gün yoğun olurdu bu niye böyle oldu şimdi sabah 8 den beri 3. Ped e geçtim😒