Ya ben bu ptt yi nereye sikayet edebilirim. Anne karti cikardim 11 tl kargo parası odedim kapida odeme iki dir geliyorlarmis evde yokmusum. Çözüm merkezi ni aradım tekrar dağıtıma çıksın diye halloldu. Dün dagitima cikti mesajı geldi gelen yok giden yok. Adreste yok diye kayit açmışlar şunları nereye şikayet edebilirim sinirden cildiriyorum resmen …