Cok normal. Kizim 26 aylikti biraktiginda. Cis hemen oldu kakada korktu. Anne düsüyor gidiyo diyordu. Onun bir parcasi olsugunu saniyordu ve korkuyordu. Birak düssün kizim diyin ayiptir söylemedi siz yaptiginiz zamanda yaninizda götürün. Beze dönmeyin ugrastiricak sizi ama olacak. Her kaka ve cisden sonra bye bye yapin görüsürüz